Jäsentiedote

Sissosten Sukuseura TIEDOTE 27.5.2022

Ilomantsi

Hyvät sukulaiset!

Toivottavasti olette voineet ja jaksaneet hyvin maailman myllerryksistä huolimatta.

Sukuseura on saanut ELY-keskukselta 3.000 euron avustuksen Sissolan kunnostushankkeisiin. Tarkoitus on uusia portaita ja korottaa aittaa. Hankkeisiin tarvittaisiin vielä saman verran muuta rahoitusta. Jos teillä on tiedossa tahoja, joilta voisi saada avustuksia tai lahjoituksia Sissolan kunnostukseen, niin ilmoitatteko asiasta puheenjohtajalle.

Lisäksi seuran hallitus on tehnyt viranomaisten suuntaan sääntömuutoksen johdosta tarvittavat ilmoitukset ja koettanut edistää seuran pääsyä yleishyödylliseksi yhdistykseksi muutenkin. Tällä pyritään laajentamaan jäsenpohjaa ja siihen, että yhdistys olisi yleishyödyllinen eikä sen tarvitsisi maksaa jäsenmaksutuloista veroa.

Sissolassa on tarkoitus kokoontua la 9.7.2022 ilman määritettyä ohjelmaa kahvien ja kuulumisten vaihdon merkeissä. Kaikki ovat tervetulleita klo 11-14 paikan päälle. Kahvia keitellään sitä mukaa kuin väkeä tulee paikalle. Ennakkoilmoittautumisia ei tarvita.

Lisätietoja tapahtumista saa sukuseuran www-sivuilta tai Sissolan Facebook ryhmästä, Sissola, runonlaulaja  Simana Sissosen kotitila Ilomantsissa, https://www.facebook.com/groups/1684273991877959/ .

Tämän tiedotteen mukana on jäsenmaksulappu niille, jotka eivät vielä ole maksaneet vuosien 2021-2023 jäsenmaksua. Jäsenmaksu vuosilta 2021 – 2023 on yhteensä 60 euroa. Opiskelijoilta maksu on vain 30 euroa. Jäsenmaksu pyydetään maksamaan seurannan helpottamiseksi yhdessä erässä mutta voit maksaa jäsenmaksun myös vuosittain 30.9. mennessä 20 euron erissä (opiskelijat 10 euron erissä).

Sukuseuran jäseneksi voi ilmoittautua puheenjohtajalle tai hallituksen jäsenille. Sukuseuran jäsenyyden voi antaa vaikka nuoremmille sukulaisille lahjaksi. Myös lahjajäsenyyden osalta voi olla yhteydessä puheenjohtajaan. Jos jollakin on halua järjestää tapahtumia ja toimintaa tai osallistua Sissolan ylläpitoon, niin sellainen mahdollistetaan mielellään.

Toivotan kaikille hyvää kevättä ja näkemisiin 9.7.2022 Sissolassa!

Jaakko Hamunen
puh. 050-5742102,